Det er award-sæson herhjemme og i udlandet, og nu har to danske reklamebureauer – Virtue og Hjaltelin Stahl – samt produktionsselskabet Uitch Iscratch i samarbejde med No Sleep vundet syv eftertragtede blyant-trofæler, Pencils, ved to af de store, internationale awardshows, The One Show og D&AD Awards.

Ved The One Show vandt Uitch Iscratch/No Sleep guld og sølv for kampagnefilmen Voiceless Women, hvor der lægges grove ord i munden på den tavse og voksende mængde af handlede kvinder, der tvinges ind i prostitution verden over.

Filmen blev sidste år kåret som Årets Film ved The True Award.

Voiceless Women vandt guldblyanten i kategorien ”Moving Image Craft, Direction – Single”, mens sølvet blev hentet i kategorien ”Health Wellness & Pharma, Film – Health & Wellness”.

Der var også The One Show-hæder til Hjaltelin Stahl i form af en Bronze-blyant for IKEA Danmark-casen Black Friday (Re)Sale.

Prisen blev hentet i kategorien ”Public Relations, Reputation Management”.

Muggen burger stjal billedet

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?