Danmarks største IT- og telekoncern, TDC, præsenterede fredag et nyt navn, TDC NET, ved interne lanceringer i Aarhus og København.

TDC NET er det nye navn for infrastruktur-delen af koncernen, mens kundevendte brands som YouSee, Fullrate og Telmore er samlet i indholds-divisionen Nuuday.

Foruden det nye navn, TDC NET, blev en ny visuel identitet, hvor blandt andet design og farver har fået en overhaling, præsenteret for medarbejderne.

– De fleste danskere kender den blå rhombe, som har været en del af vores visuelle identitet i mange år. Den bringer vi frem som vores ikon i det nye brand, hvilket giver os en masse frihed i det kreative og vil hjælpe os til at bygge videre på vores identitet, siger Mikkel Lind, Vice President, Head of Marketing, Communications & Online, TDC NET.

En ny mission

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?