To Telenor-profiler – Nikolaj Boserup og Anders Holvøe – rykker opad i teleselskabets marketing-organisation. 

Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Nikolaj Boserup er udnævnt til ny direktør med ansvar for Telenors CBB-brand. 

Han har gennem de seneste tre et halvt år været først chef for Online & Marketing og senere for Salg & Marketing i CBB.

Nikolaj Boserup er ny direktør for CBB-brandet hos Telenor. Foto: PR

I sin nye rolle får kommer han til at arbejde bredere på tværs af IT-Drift og Kundeservice:

– Jeg ser frem til en ekstremt spændende rejse for CBB, hvor vi, med nye udfordringer i markedet og en industri i udvikling, skal skabe et endnu stærkere CBB for vores kunder, siger han i meddelelsen.

Nikolaj Boserup er 34 år og uddannet fra Copenhagen Business School.

Han har en fortid hos blandt andre Kunde & Co og det kreative bureau Baby, der i 2017 blev en del af In2media.

Hos Telenor Danmark er Anders Holvøe, der tidligere har været Head of Brand & Marketing, rykket et ledelseslag op som Head of Marketing & Digital.

Anders Holvøe er ny Head of Marketing & Digital hos Telenor Danmark. Foto: PR.

Også han har en fortid hos Kunde & Co, hvor han startede som konsulent og senere arbejdede sig op til at blive Associate Partner. 

Om sin nye rolle siger han:

– Jeg glæder mig til at være med til styrke brandet yderligere og vise, hvordan Telenor differentierer sig på markedet. Jeg har heldigvis et stærkt hold i ryggen, og sammen skal vi eksekvere på vores strategi og positionere vores stærke netværk.

Anders Holvøe er 41 år og uddannet fra Roskilde Universitet og Copenhagen Business School.