I de seneste måneder har analysehuset UserGap spurgt Markedsførings læsere om, hvad de synes om seks danske reklamebureauers hjemmesider, og nu er resultatet af testen landet.

AKQA Denmark er testvinder på parameteret Design, mens Novicell løber med førstepladsen, når det handler om Brugervenlighed, Troværdighed og Indhold.

I den afsluttende samlede evaluering vinder Novicell også, så bureauet står som den samlede vinder af målingen, der kredser om brugeroplevelsen på de digitale bureauers websites.

De digitale bureauers hjemmesider skuffer

Testen viser også, at Markedsførings læsere havde høje forventninger, inden de besøgte de seks digitale bureauers hjemmesider.

78 pct. var overbevist om, at de var ”Gode” eller ”Meget gode”, men ingen troede, at de var ”Meget dårlige”. De forventninger fik de langtfra indfriet.

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?