To års samarbejde mellem Viborgs håndboldkvinder og forsikrings-koncernen Topdanmark har været så succesfuldt, at de to nu har skrevet under på en ny kontrakt – dennegang for 4 år.
Topdanmark oplyser i en pressemeddelelse, at man har opnået et forøget kendskab blandt forsikringskunderne bl.a. takket den betydelige tv-eksponering, håndbold-kvinderne har opnået. Med et gennemsnitligt seertal på 431.503 og i alt 35 timers dækning, har Topdanmark opnået et medietryk, der er 50 pct. større end Brøndbys fodbold-hold og 67 pct. større end de danske foboldmestre fra FCK.
Samarbejdet omfatter også teambuilding samt andre aktiviteter og tilbud fra håndboldklubben.
Udover håndbold sponsorerer Topdanmark også DM i landevejs-cykling og DM i Marathon. fin