Efter 10 år som direktør for De 3 Stiftstidender og JydskeVestkysten samt Metropolsamarbejdet med Berlingske Tidende, forlader Torben Larsen nu stillingen.
Berlingske Tidende overtager Metropol-salget. Det redaktionelle nyhedsbureau forbliver i København. Det resterende 4S-samarbejde flyttes til Århus. Ny direktion i 4S-selskabet bliver Claus Thomsen, som hidtil har været salgschef for Job Danmark og afdelingsleder i Århus samt bureauchef Aage Lundgaard.