Den tidligere direktør for Metropol- og 4S-samarbejdet, Torben Larsen, tiltræder stillingen som adm. direktør for multimediehuset Sjællandske Dagblade pr. den 1. september, skriver Berlingske Tidende. Stillingen blev ledig den 28. maj efter Bent Maigaard, og siden da har chefredaktør Søren Baumann været konstitueret i stillingen. Torben Larsen er 55 år og fratrådte sin stilling i 4S-huset i maj måned i år.
Sjællandske Dagblade er en selvstændig og lokalt ejet mediekoncern, der blandt andet udgiver Næstved Tidende, Sjællands Tidende og Ugebladet Næstved.