Efter to uger med håndkøbsmedicin på supermarkedshylderne er det helt klart nikotintyggegummi, der løber med sejren. Hos både FDB og Dansk Supermarked tegner rygeafvænningsprodukterne sig nemlig for over halvdelen af omsætningen på håndkøbsmedicin, skriver Jyllands-Posten.