Stirling Gravitas jonglerer med motorsave og tæmmer en løve uden at tisse i bukserne. Blandt rigtig meget andet.
Det gør han i TENA Mens nye digitale kampagne ”Bevar kontrollen”, der sætter inkontinens hos modne mænd til debat.
Den digitale kampagne er i luften nu, og den benytter en god portion humor i et forsøg på at fjerne tabuet omkring inkontinens hos mænd.
– 2015 er et spændende år for TENA Men med lanceringen af ”Bevar kontrollen”. Vi håber, at den nye kampagne viser mænd, at de stadig kan bevare kontrollen med deres liv, selv hvis de oplever urinlækager, siger Tina Thomassen, brand manager for TENA Men.
Kampagnen præsenterer den fiktive karakter Stirling Gravitas, der har fuld kontrol over sit liv trods sin inkontinens, og uanset om han står på brændende kul eller går på vandet bevarer Stirling kontrollen med Tena MEN.
Kampagnen handler om at nedbryde tabuer og opmuntre inkontinente mænd til at tage kontrol over deres liv igen.
– TENA Men arbejder for at normalisere det faktum, at nogle mænd oplever urinlækager. Alle vores produkter er specielt designet til at lade mændene bevare kontrollen og fortsætte med at leve et aktivt liv, uddyber Tina Thomassen.
Selv om det ikke er det nemmeste emne at tage hul på, så er inkontinens faktisk et problem, som 1 ud af 8 mænd danske mænd oplever på et tidspunkt i deres liv.
Gennem en serie af humoristiske videoer viser Stirling, hvordan han bevarer kontrollen med sit liv, mens han giver en masse tips til, hvordan man kan håndtere sin inkontinens.
Be On har seedet filmen, der kan ses her.