På seks år er de unges tv-sening faldet med 20 pct., og alt tegner til, at 2007 slår den foreløbige bundrekord. Især vælger de 12-20 årige, der er første generation, som er vokset op med internettet, tv fra, viser en undersøgelse foretaget af mediebureauet PHD. Og faldet i tv-forbruget fortsætter, så tv som mediegruppe vil miste betydning over tid. Det er især de brede tv-kanaler, som de unge vælger fra, mens nichekanalerne har haft fremgang.
Børsen MedieMarked s2