Efter mindre end et år på markedet opruster marketing- og konsulentbureauet Holst Mouritzen nu med en ny digital profil hentet hos Pandora.

Det drejer sig om Stine Munk-Stander, der kommer fra en stilling som Director for Global Digital & Social Marketing hos den danskfødte, børsnoterede smykkekoncern.

Hun skal ifølge en pressemeddelelse ”styrke bureauets rådgivning af kunder inden for digital strategi, med et særligt fokus på customer experience og ecommerce.”

– Med Stine ombord har vi styrket vores kompetencer med relevant digital marketing erfaring fra såvel bureau som kundeside, siger Maria Holst Mouritzen, co-founder og project lead i meddelelsen.

“Effektive kundeoplevelser”

Stine Munk-Stander er uddannet cand.it fra ITU i København med en bachelorgrad i Marketing. 

Stine Munk-Stander er ny partner og strategikonsulent hos Holst Mouritzen. Foto: PR.

Hun har i de seneste ni år været ansvarlig for digital marketing i en global rolle hos Pandora.

Før det arbejdede hun med direct marketing hos TDC og som account- og projektleder hos det digitale bureau Creuna.

Selv siger hun om sine primære faglige interesser, at hun er ”drevet af at identificere effektive kundeoplevelser og kortlægge en optimal aktivering på tværs af kunderejsen”:

– Et område jeg har udviklet gennem mange år hos verdens største smykkeproducent, og som jeg nu glæder mig til at kunne hjælpe flere forskellige virksomheder med, siger Stine Munk-Stander, der glæder sig til at ”komme tilbage på den anden side af bordet.”

“Behovet er der”

Tilføjelsen af Stine Munk-Stander som ny partner er, ifølge co-founder og strategikonsulent, Jacob Holst Mouritzen, en klar styrkelse af virksomheden.

– Med Stines erfaring fra især Pandora, bringer hun nogle kompetencer med sig inden for moderne organisering, implementering af nye processer og operating models i en stærk marketingorganisation, siger han og tilføjer:

– Det er et fagområde, som vi glæder os til at rådgive vores kunder inden for. Vi kan i hvert fald se, at behovet er der.