For tredje år i træk uddeles der nordjyske, kreative priser, når 2015-udgaven af Årets Brøl løber af stablen til august.
Som sidste år uddeles der priser i 20 kategorier, og ifølge arrangørerne er der i år indkommet 165 bidrag fra omkring 30 deltagere.
Bidragyderne er såvel de helt store bureauer, som Clienti og Combine, som enmandsbutikkerne – og der er både gengangere og newcomers. Hele listen over deltagere kan ses her.
Juryformand er for tredje år i træk kreativ direktør og indehaver Thomas Hoffmann fra &Co.
Han får selskab af Senior Creative Niels Heilberg fra Hjaltelin Stahl og siden 2005 formand for Creative Circle, Director Troels Nørlem fra Designit, direktør og indehaver Kirsten Poulsen fra Firstmove samt Client Service Director og partner Søren Christensen fra Robert/Boisen & Like-minded.
Der findes kun én vinder i hver kategori, og herudover har juryen mulighed for at uddele en Grand Prix, der vælges på tværs af alle kategorier og er en særlig anerkendelse af årets fremmeste arbejde.
Sidste år var det SHRPA, der i efteråret smeltede sammen med Combine, der løb med Grand Prix’en for kampagnen ”Vis omtanke i trafikken – Alt andet er til Grin” for Aalborg Kommune.
Årets Brøl arrangeres af Erhverv Norddanmark med støtte fra Danske Bank, DiaPhoni, Huge Lawn – Miracle Apps, leogriffin.dk, Nordjyske Medier, steen-bjerre.dk og TV2/Danmark.
Prisfesten løber af stablen den 21. august i Aalborg, og du kan læse mere om konkurrencen og festen her.