Lego-profilen Per Hjuler har skiftet job. Den nuværende Senior Vice President i Lego Group er per 1. juni marketingsdirektør i Norlys. Det skriver Norlys i en pressemeddelelse.

Per Hjuler har i mere end 20 år haft ansvar for Lego-brandet, partnerskaber og produktudvikling hos Lego. Han har især haft fokus på, hvordan Lego bliver endnu klogere på sine kunder.

Hjuler startede i 1990 som product manager hos Merrild Kaffe og har i 2015 været på The Internationals liste over de 100 mest indflydelsesrige CMO’er i verden.

Per Hjuler glæder sig til det nye arbejde.

– Norlys er en utrolig visionær koncern og en markant spiller inden for den danske energi- og telebranche. Med solide rødder i andelsejerskabet, stærke værdier inden for grøn og digital omstilling og et enormt potentiale – ikke mindst brandmæssigt – glæder jeg mig over at skulle være en del af rejsen, og jeg ser meget frem til at trække i arbejdshandskerne og fortsætte det gode arbejde, der allerede er i gang, siger Per Hjuler i pressemeddelelsen fra Norlys.