Dansk Markedsførings Brandindeks

Rabat til medlemmer

Dansk Markedsføring vil 2021 tage temperaturen på en række brancher.
Det sker i Dansk Markedsførings nye brandindeks, hvor vi løbende udkommer med imagemålinger på tværs af forskellige brancher i 2021.

Sammen med UserGap indsamler vi min. 1000 forbrugeres svar på hvordan de opfatter de største brands, deres loyalitet, tilfredshed med services, produkter,  købsintentioner og forventninger.


I analyserne er der fokus på:

  • Unik branche-måling med de største konkurrenter.
  • Indsigt i kundernes tilfredshed, loyalitet, købsintentioner og behov.
  • Online adgang, kan deles med kolleger, fri segmentering.
  • Segmenter rapportvisning efter køn, alder, indtægt, boligforhold, ryger/ikke ryger, kæledyr, bil mm.
  • Design din egen visning, eksporter, del rapport til egen præsentation.
  • Se alle brugerkommentarer og se de individuelle profiler på deltagere (inkl. kvalitets-score. af svaret, og vi har fjernet useriøse svar).

Som medlem af Dansk Markedsføring sparer du kr. 1000,- når du bestiller et brandindeks.

Se tidligere undersøgelser af supermarkeder her og undersøgelsen af mobilselskaber her.

Har du spørgsmål til undersøgelserne er du velkommen til at kontakte direktør Thomas Wahl på tw@markedsforing.dk

Pris:

  • Branche- & kundeanalyse m. præsentation: 10.950 kr. ex. moms / 9.950 for medlemmer.
  • Branche & kundeanalyse + 1 brand-analyse: 15.950 kr. ex. moms / 14.950 for medlemmer.
  • Branche & kundeanalyse + 1 brand-analyse + Workshop: 21.950 kr. ex. moms / 20.950 for medlemmer.