Salgsdirektøren vil have leads. Marketingdirektøren vil gerne levere dem og vise resultater.
Hvorfor går det galt, så ofte og hvordan kan vi gøre det bedre?

Det emne har Brian Andersen, Partner i Kvadrant Consulting og tidligere marketingdirektør, skrevet en bog ”The Lead Engine” om. Baseret på egne erfaringer og 10 cases fra danske B2B virksomheder, har Brian udviklet en fremgangsmåde til at forbedre resultaterne fra lead generering.

Svaret har mindre med annoncer og LinkedIn-optimering at gøre, og mere at gøre med den rigtige strategi, organisation, samarbejde og med involvering af salg samt etablering af processer.

Deltag på seminaret og få stor indsigt i hvordan du opnår målbar succes med lead generering – vidensdeling, inspiration og gode råd. Bogen ”The Lead Engine” deles ud på eventet.

Program:
08.30-09.00   Registrering og morgenmad

09.00-09.05   Velkomst
Ved Jeanette Jønsson, Dansk Markedsføring og Heidi Lindegaard, Adobe Nordics

09.05-09.30   7 Key Marketing Trends
Ved Andreas Bjurling, Customer Evangelist, Adobe

9.30-10.00     Målbar success med lead generering i B2B via Lead Engine framework og 5 konkrete cases
Ved Brian Andersen, forfatter til ”Lead Engine” og Partner i Kvadrant Consulting

10.00-10.15   Pause

10.15-11.00   Optimer din B2B markedsføring
Inspiration til Account Based Marketing, Lead generation, Proces Optimering, Personalisering, Nurturing og Social Media til B2B
Ved Michael Knudsen, Customer Evangelist, Adobe

11.00-11.30   Case Adobe B2B Field Marketing
Hvad gør Adobe for at generere leads? Hvilke KPI’er har vi? Hvilke data bruger vi til at støtte vores sælgere med? Hvordan arbejder vi sammen med salg?
Ved Heidi Lindegaard, Head of Marketing, Adobe Nordics

11.30-12.00   Pause

12.00-12.30   Data-drevet Marketing i B2B. 
Hvordan man optimerer brand kommunikation baseret på kundeinformation. Datadrevne marketingfolk bruger kundedata til at forudsige deres behov, ønsker og fremtidige adfærd. Forstå, hvordan data kan hjælpe dig med at udvikle personlige marketingstrategier for højest mulig ROI.
Ved Andreas Bjurling, Customer Evangelist, Adobe

12.30-13.00   B2B – Attribution of data.
Hvad er muligt? Hvordan man får indsigt i, hvor godt individuelle kanaler klarer sig, hvordan de forholder sig til det overordnede marketing-ROI, og, endnu vigtigere, hvordan man træffer beslutninger baseret på handlingsrettede data.
Ved Michael Knudsen, Customer Evangelist, Adobe

13.00-14.00   Lækre frokostsandwiches, mingling og attribution demo for dem der er interesserede

14.00             Tak for i dag

Målgruppe:
B2B marketing beslutningstagere og practitioners fra mellemstore og store virksomheder.

Talere:
Brian Andersen, Partner, Kvadrant Consulting
Heidi Lindegaard, Head of Marketing, Adobe Nordics
Andreas Bjurling, Customer Evangelist Adobe
Michael Knudsen, Customer Evangelist Adobe

Moderator:
Jeanette Jønsson, Salgschef, Dansk Markedsføring

Sted:
Dansk Markedsføring, Bredgade 19 E, 1260 København K

Seminaret afholdes af Dansk Markedsføring i samarbejde med Adobe (indholdsansvarlige).