Invitation til at deltage gratis i prisuddelingen af årets Commercial Excellence Award på CBS i København.
Igen i år har vi opfordret alle, der har skrevet speciale inden for ”Commercial Excellence” og som har beskæftiget sig med, hvordan markedsføring kan skabe toplinjevækst for ”virksomheder, erhvervsliv eller samfundet som helhed” til at deltage i konkurrencen om årets priser.
Dato:
Den 27. oktober 2022, kl. 16.15 – 18.00.
Vinder specialet modtager DKK 25.000 og de to ‘runner-up’ specialer modtager DKK 10.000.
Program
- 16.15: Kort intro af Commercial Excellence 2022 ved Carsten Wandorf, CEO, Fritz Schur Consumer Group.
- 16.15 – 16.45 keynote ved Martin Hasgard Olesen, Head of Assortment and Marketing, (Group) Vice President hos Netto, Salling Group.
- Præsentation af de nominerede specialer.
- Kåring af Commercial Excellence Award 2022.
- Drinks og netværk.
Er du studerende?
Er du studerende og nysgerrig på, hvordan du kommer godt i gang med din karriere i marketing? Så har du mulighed for at møde op allerede kl. 14.00 og deltage i dette gratis arrangement målrettet studerende: Den perfekte start på karrieren: Hør gode råd, erfaringer og fejl fra branchefolk og nyuddannede. Arrangementet foregår i samme lokale som vi senere på dagen uddeler Commercial Excellence Award.
Adresse
CBS, Solbjerg Plads 3
Lokale: SPs12 Ørsted Aud.
2000 Frederiksberg
Har du spørgsmål til afholdelse af arrangementet, så skriv til tilmelding@markedsforing.dk
BEMÆRK:
Det er gratis for alle interesserede at deltage, men tilmelding er nødvendig.
Læs mere om prisen her.
Støttet af Dansk Marketingforsknings Pris
Dansk Marketingforsknings Pris er partner på Commercial Excellence prisen. Dansk Marketingforsknings Pris blev indstiftet i 1955 af Dansk Salgs- og Reklameforbund og HD-Klubben for Salg og Reklame. Fonden har gennem de sidste 60 år støttet det danske erhvervsliv ved at støtte forskningen inden for det afsætningsøkonomiske område med henblik på at sikre udviklingen af nye metoder og ny viden.