I krisetider rammes ikke kun forbrugerne. Inflation, rentestigninger og høje energipriser sætter også digitale beslutningstagere og marketingansvarlige under pres. De stigende priser påvirker marketingbudgetterne og stiller øgede krav – så hvordan driver man effektiv marketing i en krisetid?

Dette kræver for mange en nytænkning på flere digitale fronter og for andre en digital omstilling – her kan én af løsningerne kan være digital selvbetjening. På dette seminar sætter vi derfor fokus på vigtigheden af at have en brugervenlig digital selvbetjeningsløsning. For denne løsning gør på den ene side forbrugerne i stand til selv at kunne navigere løsningsorienteret i f.eks. energikrisetider. Og på den anden side, kan digitaliseringsambitionerne realiseres med afgørende betydning for virksomhedens forretning og kundeloyaliteten.

Kom og hør om Andel Energis nye digitale selvbetjeningsløsning, som er blevet skabt med udgangspunkt i ambition om at udvikle og tilbyde grønne og fremtidssikrede energiløsninger til gavn for hele Danmark. En løsning som tænder for de gode energivaner og danner solid grobund for deres digitale ambitioner for fremtiden.

Program
08:30 – 09:00 – Registrering & Morgenmad
09:00 – 09:05 – Adapt & Dansk Markedsføring byder velkommen
09:05 – 10:00 – ”Digital omstilling som tænder for vores gode energivaner” ved Andel Energi
10:00 – 10:30 – “Effektiv Marketing i krisetid” ved Agillic
10:30 – 10:45 – Pause
10:45 – 11:30 – ”Kunsten at bygge en brugervenlig selvbetjeningsløsning, der har afgørende betydning for forretningen” ved Adapt Agency
11:30 – 12:00 – Netværk & Samtalestationer

Talere
– Nenad Zbrnovljevic, Senior Business Architect, Andel Energi
– Kasper Søvsø Nielsen, Head of Digital, Data and Marketing, Andel Energi
– Martin Povlsen, Managing Director, Adapt Agency
– Jesper Bitsch Østergaard, Technical Lead – Mobile, Adapt Agency
– Rasmus Houlind, Chief Experience Officer, Agillic

Målgruppe
Beslutningstagere, der arbejder med digitalisering af forretningen – som håndterer et øget fokus på digitalisering indenfor både B2C og B2B.

Sted
Dansk Markedsføring, Bredgade 19E, 1260 København K

Seminaret afholder med Adapt Agency i samarbejde med deres kunde Andel Energi og samarbejdspartner Agillic, som er med på scenen som indholdsansvarlige.