NETVÆRKSMIDDAG OG FAGLIGE INDLÆG

HUSK early bird 20. oktober 2021

Det handler om digital nytænkning i brugeroplevelsen. Det er efterhånden tydeligt for alle virksomheder, at den digitale bruger-oplevelse flytter markeds-andele, sælger produkter og en vigtig strategisk indsats. Danske Bank, Nykredit, Ørsted og DDC har udnyttet dette til at skabe gode “brugeroplevelser”, som gør kunderne tilfredse og giver konkurrence-fordele.

Vi kommer forbi bla. CX, UX, UI, test-strategier & service design denne aften, hvor vi har fokus på den gode bruger-oplevelse, og de 4 virksomheder demonstrerer dette. Kunderne tilægger det øget værdi, og forventer en nem og enkel, og samtidig engagerende, relevant digital dialog med virksomheden. Det er svært at mestre, og kun få gør det godt. Vi har samlet 4 virksomheder, som er lykkedes.

Vi kommer forbi hvordan man udvikler digital innovation i større virksomheder, etik/moral i den digitale kundedialog og de muligheder som nye teknologier & metoder giver for at understøtte en gode brugeroplevelse.

Aftenens temaer er bla.:

  • Adfærds-design & Nudging, hvordan skaber det effekt?
  • Det gode UX/UI & test-strategier, kunde & brugerinvolverin
  • Simulation, animation, gamification – hvad har vist sig at virke bedst?
  • Innovation i større virksomheder – hvordan udvikler man det?
  • Service-design, koncept-udvikling – og digital udvikling ud fra etik og moral; hvad vil ikke?

Aftenen vil have fokus på hvordan vi kan løfte arbejdet med nye og bedre kundeoplevelser. Det bliver en lærerig og spændende aften, med god mad og drikke og oplæg fra nogle af de innovative danske virksomheder. Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere samtidig.

HVAD FÅR DU MED HJEM?
  • Inspiration og konkrete tips & tricks til en bedre brugeroplevelse, så du kan løfte værdien hos kunderne og kundedialogen
  • Konkrete redskaber der kan hjælpe på aktuelle initiativer i dit team, afdeling eller på tværs af organisationen
  • Inspiration og erfaringer fra 4 cases i  førende danske virksomheder
  • Værdifuld viden og indsigt i de centrale indsatsområder der skaber et fælles mindset og kundeansvar til at sikre bedre kundeoplevelser

Når du ankommer er der drinks og netværk at starte med, og bagefter serveres der bobler og en 3-retters vin-menu, og afsluttende med kaffe m. tilbehør. Samtidig bliver du klogere og inspireret af 4 spændende oplæg, også med konkrete cases.