HUSK EARLY BIRD INDTIL 20. DECEMBER – kr. 995,-

HVORFOR LIVESHOPPING?

Tvangslukkede butikker satte for alvor gang i fænomenet liveshopping i Danmark i løbet af 2020. Men den nærhed, faglighed og oplevelse, der ligger i liveshopping, er unik og kan redefinere måden, vi shopper på til gavn for de lokale butikker. Men også brands kan få stort udbytte af at hoppe på live-toget. Hvordan lykkes man med liveselling, liveshopping, social commerce? Hvem gør det godt? Hvad er de kritiske aktiviteter at lykkes med? Vi vil have fokus på hvordan vi kan løfte arbejdet med denne nye salgskanal. Vi vil bla. komme ind på:

  • Gode brugeroplevelser, og de tricsk, tips og metoder der skaber dem
  • Digital salg i nye former; hvad ændrer din industri – hvad giver nye muligheder
  • Hvordan kan Liveselling skabe nye salgskanaler/systemer for dig?
  • Hvordan udvikler man effektivt setup ?
  • Brug af nye teknologier i liveselling- og hvad skal man ikke gøre?

Det bliver en lærerig og spændende eftermiddag, med oplæg fra dem der var først igang, dem som har solgt mest, og dem som ser det fra en virksomheds-strategisk vinkel, og ser på hvad der skal til for at få succes!

Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som livesellling giver.

HVAD FÅR DU MED HJEM?

  • Inspiration og konkrete tips & tricks til at løfte liveelling i din virksomhed, så du kan løfte værdien hos kunderne og kundedialogen
  • Konkrete redskaber der kan hjælpe på aktuelle livesellling-projekter i dit team, afdeling eller på tværs af organisationen
  • Inspiration og erfaringer fra cases i de førende danske & internationale virksomheder
  • Værdifuld strategisk viden og indsigt i de centrale indsatsområder

Arrangementet udbydes i samarbejde mellem Dansk Markedsføring og Digital Strategi & Innovation ved Thomas Kragh. Digital Strategi & Innovation står for både indhold og tilmeldinger.

HUSK at du som medlem af Dansk Markedsføring får kr. 500 i rabat.