Lær hvordan du får mest muligt ud af dit Google Ads-budget. Med få teknikker vil du kunne øge dit salg og mindske salgsprisen.
På dette Google Ads heldagskursus kommer vi bl.a. til at gennemgå:
- Hvordan man bruger Google Ads Editor
- Hvordan man opbygger en professionel søgeordskampagne
- Hvordan man skriver annoncetekster, der virker
- Hvordan man laver hundredevis af – relevante – søgeord på kort tid
- Hvordan man nemt kopierer eksisterende kampagner og tilretter dem med nye produkter
- Hvordan man målretter sin kampagne optimalt
- Hvordan man tilføjer relevante extensions
- Hvordan man målretter sine kampagner baseret på geografi, køn og alder
- Hvordan man skal sætte sine kampagneindstillinger
- Hvordan man kan sikre, at budgettet ikke bliver brugt på irrelevante søgeord
- Hvordan man vælger den rette budstrategi
- Hvordan man optimerer sine kampagner
Der er på kurset lagt stor vægt på, at deltagerne skal gå hjem med praktisk erfaring. Du kommer derfor selv til at arbejde aktivt med ovenstående i løbet af dagen, og når du går hjem, kan dine nye kampagner være live.
" Kurset havde en god fordeling mellem teori og praktisk hands-on arbejde med emnet. Positiv og venlig underviser, som var god til at formidle og nedbryde emnerne til forståelige eksempler.Tidligere deltager
Du skal medbringe din bærbare computer og have rettigheder til at kunne downloade programmer (Google Ads Editor), samt have Excel installeret.
Målgruppe:
Alle der arbejder med Google Ads – eller har planer om at gøre det.
" Fuldstændig fantastisk formidler. Dan er utrolig god til at aflæse kursisterne og tilpasse niveauet herefter. Han gør ellers kompliceret materiale let at forstå, og så er han en dygtig retoriker.Tidligere deltager
Lidt om underviseren:
Dan Voight Henriks, CEO i Adismo, er en af Danmarks førende Google Ads-specialister. Han har arbejdet professionelt med online marketing siden 2007, herunder i fem år på et af Danmarks største search marketing-bureauer, samt som Global Head of Search for momondo, hvor han bl.a. var ansvarlig for SEM-strategi på tværs af +20 markeder og oplæring af momondos Online Marketing Managers fra hele verden.