SEMINARET ER UDSOLGT – du er velkommen til at skrive dig på ventelisten – tryk på tilmeld-knappen

Med fokus på at optimere udbyttet af virksomheders outdoor kampagner og ved hjælp af “Create”, inviterer Clear Channel og Dansk Markedsføring til gratis seminar.

I en tid, hvor forbrugerne bliver eksponeret for taktiske kampagner og direkte markedsføring gennem flere mediekanaler, er det alfa omega at kunne skille sig ud og gøre sig bemærket. Kreative løsninger, som en del af ens marketing strategi, er derfor yderst relevant.

Seminaret kommer til at være spækket med interessante og dygtige eksterne profiler, som giver deres bud på, hvordan man kan bruge kreativitet i ens kampagner og hvilken effekt disse kan have på forbrugerne.

Oplev Clear Channel kundecases fra ind- og udland og foredrag med en af Danmarks mest anerkendte fremtidsforskere, Christiane Vejlø, som fortæller mere i dybden, omhvad kreativitet betyder for os, vores opfattelser af reklamer og markedsføring- samt hvordan de påvirker vores hukommelse og meget mere.

Sebastian Jensen, Creative Director Publicis Creative, holder et inspirerende oplæg til, hvordan Outdoor kan tænkes ind som det kreative omdrejningspunkt i kampagner. Eksempelvis hvordan succesfulde outdoorkampagner kan udformes med sigte på et digitalt efterliv: Det vil sige skabe opmærksomhed på sociale platforme og med potentiale for earned media. Oplægget rummer også en analyse af, hvordan et markedsføringsgeni som rapperen Lil Nas X bruger Outdoor-mediet. 

Niels Østergaard, Creative Director Purple Scout, fortæller om sammensmeltningen mellem det analoge og digitale ved brug af augmented reality på outdoormediet. SoMe AR filtrer, Virtual Try-On, AR wayfinding – hvor er vi i dag og hvad sker der i fremtiden.

3D DOOH, Anamorphic DOOH, Deep Screen – kært barn har mange navne, men uagtet trender dette lige nu på det digitale outdoormedie. Det prisvindende bureau BCN Visuals viser cases og fortæller om hvordan det fungerer og hvilke muligheder er der (ENG speak).

På seminaret klæder Clear Channel dig på til at begynde at tænke Create ind i dine løsninger. Du får viden om hvilke muligheder der er, udbyttet af løsningerne, trends og ikke mindst hvordan det påvirker forbrugerne.

MÅLGRUPPE:

Dig, der har ansvaret for marketing.
Dig, der planlægger og indkøber outdoor kampagner.
Dig, der har et ønske om at skabe impact og have jeres kampagner til at skille sig ud.
Både små og store budgetter kan være med.

TALERE:

  • Karsten Rask Mikkelsen, Country Manager, Clear Channel Danmark
  • Rasmus Lundorff, Creative & Commercial Project Manager, Clear Channel Danmark
  • Fremtidsforsker Christiane Vejlø
  • Sebastian Jensen, Creative Director, Publicis Creative
  • Niels Østergaard, Creative Director, Purple Scout
  • Eric Sas, Co-Founder & Creative Director, BCN Visuals
  • Chris Mackinnon, Director of Operation, BCN Visuals

PROGRAM:

08.30-09.00 Registrering, croissant og kaffe
09.00-09.10 Markedsføring og Clear Channel byder velkommen
09.10-09.40 Christiane Vejlø 
09.40-10.00 Rasmus Lundorff: Kreativ outdoor og cases
10.00-10.30 Sebastian Jensen: Outdoor som det kreative omdrejningspunkt i kampagner.
10.30-10.45 Pause
10.45-11.05 Niels Østergaard: Augmented Reality på outdoormediet
11.05-11.30 Eric Sas & Chris Mackinnon: 3D anamorphic DOOH (engelsk)
11.30-11.40 Rasmus Lundorff: Create – How To
11.40-12.00 Karsten og Rasmus: Afrunding, spørgsmål og mulighed for netværk.

Afholdes hos:

Dansk Markedsføring
Nordre Fasanvej 113, 1.
2000 Frederiksberg