Mediemarkedet er under hastig forandring og særligt vores brug af TV-mediet er udfordret blandt de unge forbrugere, som er en stadig stigende gruppe, hvilket nu og fremadrettet kræver en hel anden tilgang til mediestrategien anno 2023 – men hvordan imødegår du det?
Er det kun de digitale mastodonter, der kan påkalde sig danskernes opmærksomhed og annoncørernes effekt eller findes der også muligheder andre steder? Er traditionel TV vitterligt dødt som annoncemedie i en verden, der bare venter på kommercialisering af Netflix eller? Og hvad med andre danske medieudbydere? Et nyt studie udarbejdet af Annalect i samarbejde med Out of Home Media viser, at TV i kombination med bl.a. outdoor annoncering stadig kan påberåbe sig danskernes opmærksomhed og skabe dækning i en ikke-digital verden – endda kosteffektivt.
Seminaret giver dig indsigter og tips til, hvordan du kan tænke anderledes og imødegå effekten af det ændrede mediebillede gennem en stærk case, et nyt studie, samt et helt nyudviklet og banebrydende analyseværktøj, der kosteffektivt kan estimere den samlede dækning på tværs af TV og outdoor.
MÅLGRUPPE:
Alle med tilknytning til mediemarkedet. Det er relevant for både brands med specifikke målgrupper samt store annoncører, der har ønsker bred dækning i hele befolkningen.
PROGRAM:
08:30 – 09:00 – Registrering, Kaffe & Croissanter
09:00 – 09:10 – Velkomst ved Philip Dueholm, Dansk Markedsføring & Louise Sletting, Dansk Erhverv
09:10 – 10:00 – ”Mediebilledet anno 2023, herunder fokus på de udfordringer, der kan være med at opbygge dækning”, ved Claus Andersen, Drum & Hearts & Science og Claes Braagaard, Omnicom Media Group
10:00 – 10:25 – “Hvordan kan kombinationen af TV og outdoor øge din dækning?” Præsentation af analyseresultater, ved Niels Egerup
10:25 – 10:45 – Konkret case med Coop 365discount
10:45 – 11:30 – Mulighed for netværk, 1:1 med talere, samt let frokost
Seminaret afholdes i samarbejde med Hearts & Science og Annalect, der er indholdsansvarlige.
OBS: Tilmelding, framelding mv. varetages af Dansk Erhverv, derfor vil du blive ledt over i Dansk Erhvervs tilmeldingsflow, når du klikker “tilmeld”.
STED:
Arrangementet afholdes hos Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1216 København K
TALERE:
- Brian Mikkelsen, Administrerende direktør i Dansk Erhverv, Velkomst
- Claus Andersen, Managing Director, Drum & Hearts & Science
- Claes Braagaard, Chief Investment Officer, Omnicom Media Group
- Niels Egerup, Head of Client Engagement, Annalect Denmark