Hvis du vil have kundernes opmærksomhed, er der sket en del nyt, som du skal være opmærksom på! For medielandskabet har ændret sig og det fordrer nu en ny allokering af mediebudgetterne.

Vi står i et massivt skifte efter mange år med et stensikkert fokus på digitale medier og salg. Den digitale målbarhed er under pres, TV målesystemer er skiftet for første gang i mere end en generation og vi står på kanten af nogle uvisse år. Med disse seismiske skift er der behov for at tage måden vi planlægger og lægger strategier på, op til fornyet overvejelse. Spørgsmålet og fokus er derfor nu på: Hvordan bedst får vi forbrugerens opmærksomhed, og endnu vigtigere – hvordan sikrer vi at de husker afsender og budskab?

Det spørgsmål sætter Publicis, Afa JCDecaux og Dansk Markedsføring fokus på for at hjælpe dig til at få styr på, hvordan du i 2023 kan få mere ud af dine mediekroner!

På dagen vil du blive beriget med indlæg fra blandt andre Publicis’ dygtige research & insights team,  Marketingchef Kathrine Werling fra Netto samt nogle interessante indsigter fra Neurons, som lærer os, hvad hjernen værdsætter i det kreative arbejde og hvordan vi bedst lagrer vores budskab neuralt i forbrugerens bevidsthed. Der vil også være mulighed for at teste Neurons teknologi ved en live demo.

Program

08.30 – 09.00 Registrering, croissant og kaffe
09.00 – 09.05 Dansk Markedsføring byder velkommen
09.05 – 09.35 “Hvad værdsætter vores hjerne i det kreative budskab?” ved Mike Storm, COO, Neurons
09.35 – 10.05 “Hvordan sikres at attention bliver til præference og køb?” ved Morten Boeck, Chief Strategy Officer og Sander Svendsen, Head of Strategy & Insight, Publicis Groupe
10.05 – 10.20 Pause
10.20 – 10.50 “Hvordan Netto arbejder med Attention” ved Kathrine Werling, Marketingchef Netto
10.50 – 11.10 Q&A
11.10 – 11.30 Mulighed for netværk samt teste Neurons teknologi

Målgruppe

Dig, der har ansvaret for marketing.
Dig, der planlægger og indkøber outdoor kampagner.
Dig, der har et ønske om at skabe impact og have jeres kampagner til at skille sig ud.
Både små og store budgetter kan være med.

Talere
  • Kathrine Werling, Marketingchef Netto
    Kathrine har en fortid i bureaubranchen, inden hun for næsten 6 år siden skiftede til Salling Group hvor hun i da er Marketing chef for Netto samt den netop lancerede kæde BASALT.
  • Morten Boeck, Chief Strategy Director, Publicis Groupe
    Morten er overordnet ansvarlig for strategi for en stor del af Publicis’ danske kunder. Morten har mange års erfaring fra mediebureaubranchen og har været i Publicis de seneste 2 år.
  • Sander Svendsen, Head of Strategy & Insight, Publicis Groupe
    Sander er daglig leder for alt research samt de indsigter som driver strategien for Publicis’ kunder. Sander har været i Publicis i mere end 5 år.
  • Mike Storm, COO, Neurons
    Mike har igennem de sidste 10 år været med til at bygge en af verdens største og mest omtalte neuromarketing virksomheder. Mike har samtidig ledet eller været med til flere end 500 neuroscience research projekter, som har skabt en af verdens største databaser inden for ubevidste forbrugerindsigter.
Sted

Vi glæder os til at se jer på Landemærket 8, 1119 København K, torsdag d. 26. januar fra kl. 8.30 til kaffe og croissant

Seminaret udbydes i samarbejde med Netto og Neurons som er indholdsansvarlige.