TikTok har været talk of town i social-media-landskabet de sidste par år. Med god grund. Mediet buldrer derudaf, men brands har det svært med at skabe relevant indhold, der taler til kulturen på TikTok.

På seminaret bliver du taget igennem en introduktion af mediet og guide til TikTok, gennem cases og håndgribelige guides til at skabe indhold på mediet – så du ikke fremstår cringe (nå ja… og en guide til at forstå sproget og kulturen) på TikTok.   

Program:
Kl. 13.00-13.30
En indflyvning til TikTok som platform
Fra danseapp til tidens hotteste markedsførings-medie.
David Juul Ledstrup, Chief Strategy Officer, Kubbco

Kl. 13.30-13.50
TikTok: Platformens udvikling og nye målgrupper
TBA

Kl. 13.50-14.25
Hvordan ser succes ud på TikTok?
Best practice cases/eksempler på at opnå positiv brand-værdi, engagement og konverteringer… samt en løftet pegefinger til hvad man ikke skal gøre på TikTok. 
Malene Hold, Head of TikTok, Kubbco

Kl. 14.25-14.40
Pause

Kl. 14.40-15.40
Strategi på TikTok
Inspiration (inkl. eksempler) til strategisk planlægning, frekvens og produktion, annoncering, brug af content creators/influencers, community management og ‘det perfekte opslag’ på TikTok.
David Juul Ledstrup, Chief Strategy Officer, Kubbco

Kl. 15.40-16.oo
Hvordan bruger POWER TikTok til at skabe salg på tværs af de digitale og fysiske kanaler.
Hvordan har POWER bygget en af de største danske retail kanaler på Tiktok på under et år og bl.a. slået den nordiske rekord for største live event på TikTok.
Sebastian Holm Lillelund, Marketing Manager, POWER

Kl. 16.00-16.30
Sådan er det lykkedes Liberal Alliance at få succes på TikTok
Liberal Alliance er dét politiske parti, der har fået mest succes på TikTok med utallige videoer, der er gået virale. Hvad gør de, og hvordan har de brugt mediet?
Kim Jessica Axholt, Digital Chef, Liberal Alliance

Kl. 16.30-16.50
Afrunding
Opsummering af dagen med håndgribelige guides, frameworks og step-by-step tjeklister til at gå hjem og arbejde videre med TikTok som markedsførings-kanal.
David Juul Ledstrup, Chief Strategy Officer, Kubbco

Målgruppe:
Til dig som gerne vil- eller allerede nu arbejder strategisk med SoMe. Du kender TikTok, men vil gerne udforske de strategiske muligheder mere.

Hvad går jeg hjem med:

  • Bred viden om TikTok samt specifik inspiration til muligheder og best practice på TikTok
  • Strategisk framework og tjekliste til at arbejde videre med egen strategi
  • Guides og tjeklister der kan bruges øjeblikkeligt til at:
    • planlægge indhold
    • producere indhold
    • bruge content creators/influencers
    • implementere community management
    • skabe ‘det perfekte opslag’

BEMÆRK!!!!! Lokation:

Pga. stor tilslutning flyttes arrangementet til ny lokation:

PARK BIO
ØSTERBROGADE 79
2100 KØBENHAVN Ø