Om webinaret
Få områder ændrer sig så hurtigt som paid social. I denne samtale vil vi stoppe op og spørge os selv, hvor sociale medier er på vej hen.
Hvad kommer vi til at se mere af, hvilke tendenser bør brands udnytte, og hvad skal vi bruge mindre energi på fremadrettet?
De tre deltagere vil være:
– Kristoffer Nygaard (Co-Founder & CEO i deepdivr)
– Jacob Holst Mouritzen (Medstifter & Strategikonsulent i Holst Mouritzen)
– Kristian Larsen (Co-Founder & CCO i PL & Partners)
Hvem er det for?
Webinaret er for alle der arbejder med digital marketing men vil speficikt fokusere på paid social
Hvornår er det?
Torsdag d. 23. september kl. 13. Det vil have en times varighed.
Om deepdivr
deepdivr er en danskudviklet analyseplatform, der hjælper virksomheder med at rapportere på og optimere deres indsats på sociale medier.
Vi arbejder i dag med en række store danske annoncører og bureauer såsom Danske Spil, Fitness World og IIH Nordic.