Konverterer jeres nyhedsbrev nok? Kunne det blive bedre?

MarketingPlatform har analyseret over 2 milliarder danske nyhedsbrevsudsendelser – og nu deler vi – sammen med Dansk Markedsføring – ud af, hvad vi har lært.

Vidste du f.eks., at et nyhedsbrev i gennemsnit bliver åbnet af hele 39% af modtagerne – eller at kun 5 procent læser nyhedsbrevet på en tablet?

Hvordan ‘performer’ jeres nyhedsbrev i forhold til andre i branchen – og lignende brancher?

Vi har i alt mere end 100 tal, du kan bruge til at forbedre jeres eget nyhedsbrev.
Det er den eneste undersøgelse af sin art, alene med danske tal.

Som dansk email marketing platform, har MarketingPlatform igennem de seneste 9 år hjulpet rigtig mange danske og internationale organisationer med at opsætte og sende nyhedsbreve ud.

Det har givet os en unik indsigt i, hvad der virker og hvad kunderne vil have.

Baseret på undersøgelsen, gennemgår vi også, hvordan du – med relative små, simple ændringer – vil kunne forbedre åbnings og konverteringsraterne på jeres nyhedsbreve.

Vi vil bl.a. komme ind på:

  • Sådan gør du e-mails til din mest effektive marketingkanal
  • Hvor meget kan du sælge med dit nyhedsbrev
  • Segmentering og personalificering for bedre effektivitet
  • Split-testing af nyhedsbreve – hvordan – og hvad er muligt
  • Track af salg – fra nyhedsbrev til website
  • Og meget mere

Efter webinaret vil du ikke blot have fået indsigt i, hvordan nyhedsbreve bliver læst og modtaget. Du vil også have lært, hvordan du med enkle værktøjer kan øge konverteringen og salget – uden at kunderne afmelder.

Webinaret forventes at vare omkring 60 minutter.
Deltagelse er gratis, men kræver tilmelding.

Ved tilmelding til webinaret accepterer du at modtage digital kommunikation fra MarketingPlatform. Muligvis ringer vi også til dig efterfølgende, for at høre om din oplevelse og sige hej.

Værten på webinaret er Kim Østergaard, der er grundlægger og CEO hos MarketingPlatform.