WebinarDays er det årlige event, der giver dig som marketer, alt du har brug for, for at få succes med dine webinars og digitale events. 

Med Dansk Markedsføring får du to komplimentære billetter til WebinarDays til dig og en kollega eller anden i dit netværk (værdi 99€ stykket). 

Den danske video-marketing virksomhed, TwentyThree, inviterer til 3-dages digitalt event den 14-16 september. Mere end 30 talere fordelt over tre daglige webinar sessions. Morgen eftermiddag og aften. Nemt at vælge den, eller de sessions, der passer dig. Live og on-demand efterfølgende. Se program her.

Oplev blandt andet en eksklusiv 30min live session på ’Authentic Storytelling’ med Oscar-vinder, Thomas Vinterberg.

Du vil også opleve;

  • Hvordan humor og improvisation booster dine webinars fra Boom Chicago ejer, Pep Rosenfeld
  • Hvordan du skaber opmærksomhed hos dit publikum på fremtidens digitale events med Alistair Croll & Emily Ross 
  • ‘Camera performance tips’ fra den prisvindende Broen-skuespiller, Puk Scharbau 
  • CMO perspektiver på hvordan du bruger webinars og digitale events som content marketing 
  • Marketers’ guide til succesfulde webinar formater og promoverings-strategier 
  • Hvordan Covid-19 har ændret måden vi kommunikerer med markedet og med hinanden på
  • Bud på fremtidens webinar-drevne organisationer
  • Og meget meget mere!

Brug voucher-koden “WD21Markedsforing” (værdi: 99€ per billet) og få adgang til alle sessioner, live og on demand efterfølgende her

Henvendelser kan rettes til Christian Grønning, Head of Events hos TwentyThree, på christian@twentythree.com