Erfaring
Athony Lim begyndte sin karriere i 2003 som Advertising Evaluation Manager i Orange Group. Siden er han, med undtagelse af en kort afstikker til Saxobank, fortsat i telebranchen hos Telia og senest Call me, hvor han begyndte i 2008 og har været salgs- og marketingdirektør hos siden 2011.
Motivation
Anthony Lim er en af de mest fremadstormende marketingprofiler inden for telebranchen, hvor han har spillet en afgørende rolle i lanceringen af Call me’s prisvindende branding- og kommunikationsplatform. Anthony startede sin karriere i telebranchen, hvor han var involveret i re-brandings-processen fra Orange Danmark til Telia. Det er på baggrund af en visionær og innovativ tilgang til marketing samt de prisvindende resultater, Anthony har været medvirkende til at skabe for Call me, at han er en værdig kandidat til at blive en del af årets The M List-felt.
Hvad er din største professionelle succes i 2015?
Vi er kåret for at have de mest loyale kunder i 2015 samt det bedste image af Loyalty Group. Derudover shortlisted til AEA 2015.
Hvad gør dig til den professionelle person, du er?
Ærlighed, tillid og medarbejderpleje. Hele tiden udfordre og sætte barren højt. Tænke anderledes og kreativt – sidst men ikke mindst at turde gøre en forskel i det danske samfund.
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2016?
Hvordan skal vi videreudvikle os med den succes vi har haft siden 2012? Vi har bl.a. vundet samtlige nævneværdige priser siden 2012. Hvordan sætter vi barren endnu højere?
Hvor finder du din faglige inspiration?
Analyse om “Det hele menneske” – hvordan vi får sat medarbejderen i første række.
Hvad er dit bedste råd til dine kollegaer i branchen?
Tænk ud af boksen – sæt spillerammen bredere og gå ikke kun efter direkte konkurrenter. Sæt formål før profit og involver medarbejderne i strategien.
Hvis 2016 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Så er Tal ordentligt kommet på skoleskemaet.