Erfaring

Bjarne har siden endt uddannelse huseret på nogle af Københavns førende reklamebureauer, og hans karriere tog rigtig fart, da han i 2004 startede hos Wibroe, Duckert & Partners som Account Director. Bjarne blev i 2006 CEO og partner for både Wibroe, Duckert & Partners og Peoplegroup, hvilket var her hans karriere for alvor tog fart. I 2013 blev han selvstændig med Boye & Spellerberg.

Motivation

Siden Bjarne Spellerberg Orfelt forlod Wibroe, Duckert & Partners som CEO i 2013, har han ikke ligget på den lade side. Samme år stiftede han nemlig reklame-/kommunikationsbureauet Boye & Spellerberg og hentede nogle af Danmarks største marketingbudgetter – bl.a. TDC, ombord på det daværende to-mands-bureau. Bjarne sætter derfor også til dags dato sit præg på den danske marketingscene og er en reklamemand, der forstår at udvikle sine egne og sin virksomheds kompetencer i en retning, så selv de største marketingkunder søger hans rådgivning. Bjarne er derfor en del af dette års The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2015?

Løse mine kunders udfordringer.

Hvad gør dig til den professionelle person, du er?

Erfaring, overblik, strategisk, overskud, indsats.

Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2016?

Udvide min forretning.

Hvor finder du din faglige inspiration?

Seminarer, nettet, cases, kollegaer og konkurrenter.

Hvad er dit bedste råd til dine kollegaer i branchen?

Lære af hinanden og lytte til hinanden.

Hvis 2016 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?

Flere folk, gode varer, flere kunder og god økonomi.