Erfaring
Johan begyndte sin karriere i 2003 som Marketing Intern i Gillette. Herefter skiftede han til teleindustrien, hvor han var et par år – først hos Motorola som Nordic Brand Manager og herefter Hutchinson 3G som Marketing Manager for BtC-marketing. I 2009 skiftede han til sin nuværende stilling som Head of Marketing & Communications for Norwegian Air Shuttle ASA.
Motivation
Johan Bisgaard Larsen beskriver sig selv som en ”Growth Creator”, hvilket må siges at passe perfekt på hans profil. Oprindeligt kommer han ud af telebranchen, men søgte i 2009 nye græsgange i flyindustrien – nærmere bestemt hos Norwegian Airlines. Johan er en af de profiler, der, gennem innovativ og nytænkende marketingtilgang, formår at komme langt for få og typisk nytænkende digitale midler, og har bl.a. været med til at vinde ”ROI-prisen” ved Danish Internet Award. Norwegian er for nyligt begyndt at opruste i kampen om nye kundesegmenter og har både købt sig adgang til de lange ruter samt nye luksuriøse fly, og vi spår, at Johan og hans marketing-team kommer til at give endnu mere lyd fra sig i 2016. Johan er en del af årets The M List grundet hans synlige resultater og faglige kompetenceniveau.