Erfaring

I 2001 indledte Mads sin 10-årige karriere hos Creuna, hvor han startede ud i stillingen som projektleder. Efter en årrække som Manager og dernæst Client Service Director, tiltrådte Mads i 2011 sin nuværende stilling som partner og Managing Director for Think! Digital.

Motivation

Mads Gustafsen er en del af årets The M List af flere årsager; han er bl.a. en af de digitale marketers, der er med til at re-definere fremtidens måde at løse marketingudfordringer på og har et fagligt kompetenceniveau, der er anerkendt og respekteret i branchen. Mads har også taget Think! Digital til nye højder på resultatsiden og var i 2015 blandt de fem bureauer i Danmark, der havde den største fremgang i bruttoavance. Mads er derfor en oplagt profil på The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2015?

At Think! Digital for alvor blev anerkendt ved fortsat at skabe gode resultater for vores kunder.

Hvad gør dig til den professionelle person, du er?

Et godt netværk. Fokus på medarbejderpleje. Fokus på at arbejde for de rigtige kunder.

Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2016?

At prioritere mellem de mange muligheder inden for marketing.

Hvor finder du din faglige inspiration?

Digitaltonto.com, allthesmallthings.co, adage.com, psfk.com, techcrunch. com, Twitter, blogs og mange andre steder.

Hvad er dit bedste råd til dine kollegaer i branchen?

Sig nej – mere end du siger ja.

Hvis 2016 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?

At Think! Digital fortsætter med at fordoble relevante nøgletal. At vi evner at tiltrække 5-8 nye superdygtige kollegaer.