Erfaring

Morten har mere end 15 år i danske bureauer bag sig. Siden 2014 har han været hos MediaCom, hvor han i dag er CEO. Derudover har han været Managing Director i Very og PHD Denmark.

Motivation

Morten Kristensen er et af de mest interessante mediebureau-personligheder herhjemme og repræsenterer, med hans opdaterede faglighed, holistiske forståelse for kommunikationsudfordringer, integreret strategitilgang og eksekvering, fremtidens CEO for et mediebureau. Morten forstår, at man som bureau skal kunne levere på alle hylder inden for både strategi, medierådgivning og kreativitet og efter at være udpeget til CEO for MediaCom Danmark udvikler og arbejder bureaet yderligere hen mod den vision. At være faglig kompetent, visionær og innovativ og 2015s flotte forfremmelse til CEO gør, at Morten selvfølgelig er med på årets The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2015?

Det må være at blive CEO for Mediacom.

Hvad gør dig til den professionelle person, du er?

Entusiasme, visioner, faglighed og godt selskab.

Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2016?

Fastholde og rekruttere de bedste folk.

Hvor finder du din faglige inspiration?

Holder mig generelt orienteret om stort og småt – internationalt og lokalt.

Hvad er dit bedste råd til dine kollegaer i branchen?

Bliv ved med at blive fagligt dygtigere.

Hvis 2016 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?

2016 er en succes, hvis vi kan skabe en arbejdsplads, som kan fastholde og tiltrække de bedste talenter.