Erfaring
Pernille begyndte sin karriere i 2000 som freelance kommunikationskonsulent og lærer. I 2003 kom hun til Deloitte som konsulent og herefter Ernst & Young efterfulgt af Lead Agency. I 2010 begyndte hun hos PwC, hvor hun i dag er partner og Head of Marketing, Communication & Academy.
Motivation
Med nomineringen til årets CMO 2015 og blandt årets største ledertalenter i 2015 er Pernille Stokholm Bøg svær at overse på året sThe M List. Pernille er en marketer med en faglig profil, hvor hun både er stærk i forretningsorienteret og strategisk marketing, men også tænker i kreative og innovative baner. Hun har skabt flotte resultater for PwC, der i 2014 blev kåret til at have ”branchens bedste image”, hvilket ikke siger så lidt i et stærkt konkurrencepræget marked. Pernille er en marketer, der i den grad præsterer i sit virke og fører sine visioner om værdiskabelse og troværdig kommunikation ud i livet og derfor er oplagt som en profil på The M List.