Erfaring
Søren begyndte som Group Account Director på Young & Rubicam i 1996, herefter var han et år Client Services Director hos McCann og et år som CMO hos Gubi. Efterfølgende kom han til McKinsey & Company, tog så en stilling som Managing Director for Grey (La Familia) før han vendte retur til McKinsey & Company som Engagement Manager. Siden har han været CEO for Bergsøe 4 og dernæst partner i Quadric, og i 2013 Managing Director for MSLGROUP.
Motivation
Med adskillige år i marketing- og konsulentbranchen har Søren en spændende og differenterieret erfaring, der rummer både forretnings- kommunikations- strategiske facetter, der kommer MLSGROUP og hans kunder til gode. Han er en leder med drive og determinisme, der leder, ved at vise et godt eksempel og inspirere sine medarbejdere. Søren har, siden han startede i kommunikationsbureauet MLSGROUP vist, at han også er en marketer, der tør at tænke og operere innovativt, kreativt og holistisk, i forhold til, hvad man tidligere har set fra et klassisk kommunikationsbureau. En tilgang han har haft stor succes med. Med Sørens visionære lederegenskaber, resultater og faglige kompetenceniveau er han en del af The M List-profilerne i år.