Erfaring

Stiig begyndte sin karriere tilbage i 1986 som marketing konsulent på Politiken. Siden har han været Vice President i Brandt & Falk Advertising, CEO i Enterprise Advertising og stiftede i 1991 Brandhouse, hvor han har været CEO siden.

Motivation

Stiig Binggeli har, som CEO for Brandhouse, siden 1991 gået forrest i den danske bureaubranche, når det kommer til kundeorienteret forretningsudvik- ling og branding. Han har med stor succes udviklet et af landets stærkeste strategisk funderede bureauer og har gennem årene vist, at han udover at være en marketer, der er strategisk velbevandret, er kommerciel stærk som få. Herudover kan Brandhouse 25 år efter etableringen – både økonomisk, i anerkendelse samt vundne branchepriser, stadig være med. Stiig er en del af årets The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2015?

“CustomerCentric 2015” – Brandhouses unikke undersøgelse af slutkunder i Danmark. PR/Content enhed. Integration af digitale kompetencer. Diverse awards og nomineringer.

Hvad gør dig til den professionelle person, du er?

Dygtige medarbejdere og loyale kunder.

Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2016?

At vi hellere vil tale om vores kunder end om os selv.

Hvor finder du din faglige inspiration?

Ved at ansætte medarbejdere, der er dygtigere end mig selv.

Hvad er dit bedste råd til dine kollegaer i branchen?

Lyt!

Hvis 2016 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?

Stærke cases på branding i den totale kundeoplevelse – ikke bare i online/offline markedsføringen.