Erfaring
Stine begyndte i 1997 i Bukkehave, hvor hun var indtil 2008 og sluttede af med en stilling som CRM-direktør. Herefter kom hun til L’EASY A/S som CRM-Manager og blev i 2015 forfremmet til marketingdirektør.
Motivation
Stine Sander bestrider, som marketingdirektør for L’EASY, D|E|R Privat Finans, Kliklån & Thorn i Danmark, Sverige & Norge, en af landets største marke- ting-poster. Stine er en fremragende strateg, som samtidig ikke er bange for at smøge ærmerne op og eksekvere på de initiativer, hun er med til at udvik- le. Stine er yderligere digital stærk og mestrer direct- og dialog-disciplinerne bedre end de fleste. Som leder er hun empatisk, har et godt overblik og en evne til at få teams til at spille sammen og yde deres bedste. Stine er, særligt med sine digitale dialogorienterede kompetencer, en af fremtidens marketer- profiler og er ikke til at overse på årets The M List.
Hvad er din største professionelle succes i 2015?
Rebrandingen af D:E:R til D|ER Privat Finans, som en seriøs udbyder af for- brugslån i de nordiske lande.
Hvad gør dig til den professionelle person, du er?
Helt enkelt: Jeg evner at få en ide eller se et koncept i markedsanalyser, implementere den og løbende evaluere udviklingen i et kommercielt og strategisk perspektiv. Jeg mener helt grundlæggende at “godt nok” er uacceptabelt. Vi skal efterstræbe den optimale løsning.
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2016?
Vi skal finde frem til hvordan den stigende grad af AI (Artificial Intelligence), f.eks. programmatic buying, kommer til at påvirke vores strategi for online & social. Hvad er værdien af branding i beslutningsprocessen, når vi optimerer mod forbrugernes AI baserende online præferencer?
Hvor finder du din faglige inspiration?
Jeg oplever et stort udbud af konferencer og seminarer både på bureausiden og hos mediebureauerne i Danmark med et højt fagligt indhold. Desuden er onlinemedier – f.eks. Google og Facebook gode til at sælge deres produkter ved at invitere indenfor og plante inspiration via cases.
Hvad er dit bedste råd til dine kollegaer i branchen?
Det bedste råd, jeg har fået, er, at mærke efter og ikke være bange for at sige nej.
Hvis 2016 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Vi skal opnå vores tre vigtige KPI’er som fastlagt i budget.