Erfaring
Thomas arbejdede i de første fem år af sin karriere på reklamebureauet DDB. Hans første stilling var i 2004 som Nordic Analyst og han sluttede i 2007 af som Account Director inden han forlod bureauet til fordel for en stilling som Marketing Manager i Tivoli. I 2014 blev han forfremmet til Head of Marketing i Tivoli. En stilling han i dag har skiftet ud med en stilling som Business Director i bureauet, hvor det hele begyndte for ham – DDB
Motivation
Thomas Erichsen er en af landets stærkeste digitale marketers. Han kommer fra reklamebureauet DDB, hvor han var de første fem år af sin karriere. I 2010 tilsluttede han sig Tivolis marketingteam som Marketing Manager og bestred posten som Head of Marketing. Thomas har, særligt med sin digitale indsats i Tivoli og en hidtil uset digital Omni-Channel-case, profileret sig som en af tidens stærkeste og mest innovative marketingprofiler og er utvivlsomt en profil, som vi vil se mere til de kommende år. Han har også høstet stor anerkendelse for sit arbejde og bl.a. været en del af Berlingske Business Talent 100 i 2014. Derfor er Thomas naturligvis en del af The M List.