Erfaring
Chandra har været med på hele den danske Wunderman rejse. Efter endt studie startede han hos Emerge, der senere blev til Wunderman. Her har han igennem de seneste 10 år fungeret som COO i bureauet.
Motivation
Chandra har været med på hele den danske Wunderman rejse. Efter endt studie startede han hos Emerge, der senere blev til Wunderman. Her har han igennem de seneste 10 år fungeret som COO i bureauet.
HVAD ER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SUCCES I 2016?
At vi fortsætter med at tiltrække nogle af verdens mest ambitiøse kunder. Kunder fra alle dele af verdenen der vælger, at arbejde med Wunderman Danmark til at gennemgå en transformation til mere datadrevet marketing.
HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SKUFFELSE I 2016?
At der stadig kun er 24 timer i døgnet.
HVAD ER DIN STØRSTE MARKETINGMÆSSIGE UDFORDRING I 2017?
At tiltrække, udvikle og fastholde det rigtige talent hurtigt nok.
HVOR FINDER DU DIN FAGLIGE INSPIRATION?
Først og fremmest i dialogen mellem kunder og kollegaer i forbindelse med innovative projekter.
HVIS DU SKULLE GIVE BRANCHEN EN FAGLIG OPSANG HVAD SKULLE DET SÅ VÆRE?
Drop flest mulige buzzwords der blot skaber forvirring.
HVIS 2017 SKAL VÆRE EN SUCCES FOR DIG, HVAD SKAL DU SÅ OPNÅ?
Gøre vores specialistkompetencer endnu dybere og fortsætte den positive udvikling af vores nøgletal.