Erfaring
Christian begyndte sin karriere i MediaCom Danmark, hvor han efter 11 år skiftede fra en stilling som Head of Digital til en stilling som Group Media Director hos Carlsberg Group. Her var han i omkring to år, før han igen vendte tilbage til MediaCom i 2015 som Chief Digital Officer for Nordic. I 2017 skiftede han til TV 2, hvor han blev Head of Commercial Product Development.
Motivation
Christian Godske er en profil, der i den grad har gjort sig bemærket inden for mediadisciplinerne og allerede sidste år var han en del af The M List grundet sine faglige kompetencer og erfaringer fra begge sider af bordet, samt en succesfuld digital transformation hos Carlsberg. I løbet af 2016 har Christian været med til at videreudvikle MediaCom’s digitale kompetencer og arbejdet på tværs af de nordiske lande. Han har et stærkt fokus på nye digitale tendenser og sætter i høj grad forbrugeren i centrum. Tiltag og udviklinger, der gør Christian visionær og fremadsynet inden for sit felt. Han anderkendes for at være en fremragende kommunikator og formidler, der gør ham til en dygtig leder. Christians tilgang til sit job og hans bemærkelsesværdige kommunikationsevner, har igen i år gjort ham til en stærk profil.