Erfaring
Fra 1995-2002 stiftede David tre forskellige digitale bureauer, hvorefter han i 2002 startede hos ad pepper media international som Managing Director of Pentamind/PepperTech. I 2008 skiftede han til In2media som Business Development Director, Engagement Partner hos Quartz+Co i 2011 og sidenhen Business Catalyst hos 42 Associates (nu Monitor Deloitte). David har siden 2015 været Director i Deloitte Digital Nordic.
Motivation
David Heilmann er en spændende digital marketer, der over årene har været med til at præge den danske digitale agenda. Hans karriere eksemplificerer den udvikling og konkurrence, konsulenthusene p.t. giver den klassiske bureaubranche. David har opbygget flere virksomheder med fokus på klassisk digital kommunikation og site-løsninger, arbejdet hos bureauer med teknologisk produktudvikling og er i dag i spidsen for Deloitte Digital som Digital Director. En stilling der kræver kompetencer inden for forretningsstrategisk innovation og transformation. Dette gør David til en unik profil, der har ført sine faglige kompetencer i en relevant og konkurrencemæssig stærk retning, der er stor efterspørgsel på. David er en inspirerende og stærk profil for både sit team, kollegaer og resten af branchen, hvorfor han er en del af dette års The M List.