Erfaring
Flemming Rasmussen startede sin karriere hos L’Oréal og senere Mediaedge CIA, hvorefter han i 2000 kom til TV 2. Her har han lige siden indtaget rollensom kommerciel direktør for landets næststørste mediehus.
Motivation
Flemming Rasmussens professionelle karriereforløb tæller en række flotte synlige resultater hos TV 2. Flemming har som kommerciel ansvarlig i virksomheden formået at gå til udfordringer med en vedvarende optimisme og et stort drive i en ellers stærkt konkurrencepræget branche. Flemmings eksekveringsevner og hans fokus på, hvordan kreativitet og nytænkende seerkoncepter kan øge effekt og visninger, har gjort ham til en spændende kommerciel marketingprofil. Flemming skal anerkendes for sin implementering af en digital transformationsstrategi, som senest har skudt den digitale omsætning i vejret med flotte tocifrede vækstrater og med indikationer om en udvikling, der peger i samme retning for mediekoncernen. Flemming Rasmussen er en stærk kommerciel marketer på årets The M List.