Erfaring
Frank fik sit første job som GIS Research Consultant for LEGO Group i Østrig, før han lagde vejen tilbage til Danmark og til TNS Gallup som Media Researcher. I 1996 startede han hos OMD, hvor han udviklede sin karriere fra TV Buyer og Media Planner til Account Manager. Fra 2000 til 2006 var han direktør og partner hos MediaWise (i dag PHD), før han kom til OMG, hvor han i dag fungerer som COO.
Motivation
Frank Aagaard Andersen er i mediebranchen en institution, hvis udsyn og faglige kompetenceniveau rækker langt og er grunden til, han igen i år er en del af The M List feltet. Frank har med mere end 20 år i branchen en umiskendelig tyngde i sit kompetencesæt. Han formår at fastholde sit visionære og innovative overblik, som har gjort det muligt at hjælpe annoncører med at realisere deres ambitioner. Franks enestående evne til at forstå markedet, dets tendenser og forbrugeren har sikret ham en lang og succesrig karriere i krydsfeltet mellem indsigtsgenerering og eksekvering inden for mediernes muligheder.