Erfaring

Frank indledte sin karriere i 1998 hos TDC som Brand Manager, og siden har han både været Vice President, Marketing og Vice President, Online hos TDC. Han begyndte dernæst hos DDB Copenhagen i stillingen som kontaktdirektør. Hans videre karriere omfatter stillingerne; marketingdirektør hos Bullguard og Dong Energy og marketingkonsulent i Executive Advice, hvorefter han tiltrådte som Chief Commercial Officer hos Egmont Publishing i 2015.

Motivation

Frank Vilstrup er en af de mest markante salgs- og marketingprofiler herhjemme og er derfor igen i år en M List profil. Hos Egmont Publishing har hans kommercielle nytænkning og digitale forståelse bl.a. ført til lanceringen af et produkt, som har formået at binde den traditionelle magasinform i trykt format med adgang til indholdet på digitale platforme. Frank er netop et eksempel på en marketer hvis faglighed favner og stikker både dybt og bredt, og som bliver ved med at sætte nye standarder i de brancher, han opererer i. Frank forstår at udvikle faglige kompetencer i en relevant og konkurrencemæssig stærk retning samtidig med, at han er en god og synlig leder.

HVAD ER DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SUCCES I 2016?

Succesfuld markedsintroduktion af digitalt magasin- og ugebladskoncept.

HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SKUFFELSE I 2016?

Et par læringspunkter, men ingen deciderede skuffelser.

HVAD ER DIN STØRSTE MARKETINGMÆSSIGE UDFORDRING I 2017?

At skabe alternative indtægtsstrømme til den traditionelle magasin- og ugebladsforretning.

HVOR FINDER DU DIN FAGLIGE INSPIRATION?

Blandt kreative og intelligente mennesker på tværs af titler, brancher og landegrænser.

HVIS DU SKULLE GIVE BRANCHEN EN FAGLIG OPSANG HVAD SKULLE DET SÅ VÆRE?

Jeg fokuserer på min egen butik og lader andre om at synge den sang.

HVIS 2017 SKAL VÆRE EN SUCCES FOR DIG, HVAD SKAL DU SÅ OPNÅ?

Introduktion af nye produkter og indtægtskilder. Og en større markedsandel på vores traditionelle forretning.