Erfaring
Jacob sidder i dag i stillingen som produktdirektør hos Densou, som han tiltrådte i 2014. Hans karriere startede tilbage i 2012 hos Carlsberg, hvor han tiltrådte stillingen som Research Assistant. Siden har han været hos Adform som Ad Trading Specialist, før han blev medstifter af Densou.
Motivation
Med en baggrund hos Adform, Carlsberg og med afsæt i entusiasme og stærke ambitioner har Jacob Knobel gjort sig bemærket i en konkurrencepræget digital medieverden – det unge iværksættertalent har formået at få sit navn på Forbes europæiske “30 under 30”-liste. At Jacobs navn er at finde blandt dette års profiler, kan derfor ikke komme som nogen overraskelse. Hans visionære tilgang til produktudvikling samt evne til at nytænke digital mediestrategi har været med til at muliggøre Densou Trading Desks succes i en presset branche. Hans visionære tankegang har bl.a. været med til at etablere et samarbejde med IBM, som gør det muligt for annoncører at skræddersy deres annoncer efter de aktuelle vejrforhold hos annoncemodtagerne. Jacob er innovativ, beslutsom og en dedikeret M List profil, som er værd at holde øje med.