Erfaring
Jens startede karrieren i mediebranchen hos bl.a. Ekstra Bladet og TV3, men kom i 2000 til dialogbureauet Sepia Proximity som Account Director. Efter fem år i stillingen gik han solo med det delvist Hjaltelin Stahl-ejede bureau Rainmaker, hvor han var CEO i fem år. I 2009 blev han en del af partnerkredsen i Hjaltelin Stahl gruppen, to år senere blev han delegeret CEO, og siden 2016 har han siddet som CEO for bureauet.
Motivation
Jens Peter Jensen er en af de absolutte sværvægtere på den danske reklamescene, og det seneste år har i særdeleshed understreget dette. Æren for flere nævneværdige resultater hos Hjaltelin Stahl tilfalder i høj grad Jens som CEO. Endnu en kåring som landets bedste bureau, kontinuerlig vækst på alle nøgletal og strategisk stærke investeringer i influencer-, SoMe- og marketingteknologiske kompetencer. Hertil har bureauet igen i år vundet flotte priser, der markerer dets position som ét af de klart stærkeste bureauer, når det kommer til at kombinere kreativt klarsyn med fremragende digitale kompetencer. Med et solidt erfaringsgrundlag fra branchen og et særligt talent for at drive forretning og for at lede, har Jens gjort det særdeles godt i CEO-rollen hos Hjaltelin Stahl, og han er naturligvis igen i år at finde på The M List.