Erfaring
Jonas har været i reklame og mediebranchen i mere end 16 år. Han begyndte som Key Account Manager for SBS Radio A/S, senere Sky Radio og derefter sektionschef hos Det Danske Radiobureau. I 2006 blev han salgsdirektør for TV 2 Danmark – Radio, hvorefter han i 2008 stiftede Mindjumpers – et reklamebureau med fokus på sociale medier.
Motivation
Jonas Klit Nielsen har igen i år bevist, at han er en af de dygtigste social media- og kreative marketers. Med sin relationsskabende karakter har han ikke alene formået at udvide sit netværk af freelance medarbejdere rundt
omkring i verden, men han har ydermere startet et filmproduktionsbureau under Mindjumpers Group, som både er en platform, der forbinder og hjælper kreative iværksættere, men også skaber relevant, nyskabende og autentisk content til glæde for hans kunder. Jonas må siges at været en dybt passioneret og professionel profil, der igen i år kvalificerer sig til en plads på The M List for at være nytænkende og forandrende inden for socialdisciplinen med nye bæredygtige forretningsidéer, han tør realisere.