Erfaring
Kasper startede som Manager hos Eatertainment i 2001, hvorefter han kom til OMD Danmark som Digital Planner. I 2007 startede han hos Dentsu Aegis Network koncernen, hvor han arbejdede for Carat og Suddenly CPH, inden han blev CEO og Head of Isobar Nordic. I 2014 blev han COO for GroupM i Vietnam og Indonesien, og senest skiftede han til IPG Mediabrands, hvor han sidder som CEO i Hong Kong.
Motivation
Kasper Åkerlund er en anerkendt international mediebureau marketer, der fornemt sidder på toppen af IPG Mediabrands i Hong Kong. Med et stærkt kompetenceniveau inden for mediemæssig innovativ forretningsudvikling og modellering, stræber Kasper efter at forbedre de produkter og services, som hans bureauer udbyder og samtidig øge værdien for sine kunder. Kasper er en profil, der altid har haft et højt drive med høje visioner, og da han f.eks. forlod Isobar i 2013, havde han ekspanderet omsætningen med over 150 % på tre år. Kasper er en dynamisk, resultatskabende og international leder med et højt tempo, og en ny og spændende profil på The M List.