Erfaring
Kasper startede i 1993 som Marketing Coordinator for 3L Ludvigsen og derefter som Product Manager hos ActiveGroup, inden han blev Marketing Consultant hos Coop. Han satte for første gang foden inden for telebranchen som Marketing Manager i Telia i 2000, hvorefter han tilbragte knap ti år hos Flügger. Her forlod han i 2013 sin stilling som direktør for Brand Communication, CRM og E-commerce, og blev senere Senior Director for Digital Channel og Interfaces for Telenor DK.
Motivation
Kasper Søvsø er en prisvindende marketer med høje visioner. Han var manden bag digitaliseringen af Flügger, hvor han med stor succes var med til at lancere webshoppen samt Flüggers kundeklub, som hurtigt omfattede mange nye medlemmer. Succesen fortsætter hos Telenor, hvor han er drivkraften og manden bag en af de største digitale transformationer i den europæiske teleindustri, og hvor det nye koncept OneScreen vandt prisen Best New Platform til Danish Digital Awards 2016. Kaspers spændende digitale, innovative kompetencer og synlige resultater er medvirkende til, at han i år er en del af The M List.