Erfaring

Kent blev i 1999 Art Director hos Grey Aarhus, hvorefter han blev Senior Creative hos Wibroe, Duckert & Partners. I 2010 blev han Creative Director i Saatchi & Saatchi, hvorefter han blev selvstændig med Wy. I dag er Kent Partner i Boye & Spellerberg.

Motivation

Med øje for at udvikle stærke kreative koncepter og med en holistisk tilgang til sit fag har Kent Stephan Jensen en lang række synlige resultater bag sig, som er med til at understrege hans store talent og kompetenceniveau, som en af de dygtigste kreative marketingprofiler herhjemme. Kents ekspertise er at finde i spændingsfeltet mellem kommunikation, design og digital, og denne tværfaglige kompetenceprofil gør, at han ofte excellerer inden for sit felt. Kent besidder desuden en strategisk tyngde, som ikke er en given faktor hos de fleste kreative profiler. Med interaktioner mennesker imellem som sin inspirationskilde formår han at levere kreative koncepter, som gør en forskel for hans kunder og deres målgrupper, og Kent er selvfølgelig en del af The M List 2017.

HVAD HAR VÆRET DIN STØRSTE PROFESSIONELLE SKUFFELSE I 2016?

Der har ikke være nogen store profesionelle skuffelser i 2016.

HVAD ER DIN STØRSTE MARKETINGMÆSSIGE UDFORDRING I 2017?

Som altid, er det fortsat at kommunikere på en relevant og interessant måde.

HVOR FINDER DU DIN FAGLIGE INSPIRATION?

I alt hvad jeg oplever. Der er ikke noget bestemt sted. Det handler om at holde øjne og ører åbne.

HVIS DU SKULLE GIVE BRANCHEN EN FAGLIG OPSANG HVAD SKULLE DET SÅ VÆRE?

Lav færre, men bedre ting. Mindre kvantitet, mere kvalitet.

HVIS 2017 SKAL VÆRE EN SUCCES FOR DIG, HVAD SKAL DU SÅ OPNÅ?

Gode opgaver, gode processer og gode løsninger.