Erfaring
Lars’ flotte karriere omfatter bl.a. stillingen som Creative Director i Framfab, Executive Creative Director og Co-Chief Creative Officer hos AKQA, Chief Digital Creative Officer og Chief Creative Officer hos Ogilvy & Mather, Global Chief Creative Officer hos Rosetta og senest Global Chief Creative Officer, The Zoo hos Google.
Motivation
Lars Bastholm har på baggrund af en række flotte synlige kreative positioner og resultater op gennem sin karriere, kombineret med en høj kompetenceprofil skabt sig et navn på den amerikanske og internationale bureauscene. Han besidder massiv erfaring med globale brands og kampagneudvikling og er særligt stærk inden for digital marketing. Evner, der har høstet ham adskillige priser og op til flere topstillinger. Lars formår som kreativ profil at se fremad og tænke i innovative og digitale spændende løsninger og besidder desuden en stor forståelse for nye målgruppevinkler, og hvordan et sådan fokus kan skabe en sund og effektiv forretning for kunder og virsomheder. Lars hører til blandt de førende danske kreative profiler som opererer på et internationalt plan, og han hører bestemt også hjemme på The M List i 2017.